1 Temmuz 2014 Salı


Dünyanın nasıl bir küresel köy olduğunun farkında mısınız? Özellikle de son 10 yılda gelişen teknolojiler ve kullandığımız sosyal ağlarla birlikte. Herkesin her an her yerde gözü, kulağı, sesi olabilir durumda. Bunun beraberinde getirdiği farkındalık ve sürekli bir bilinç halinde olmak aslında insanları yoran bir durum. Buna rağmen özellikle sosyal paylaşım platformlarında ilginç bir şekilde vazgeçilmez bir alt yapı oluşturuldu. Her yaştan insan neredeyse bağımlı hale geldi. Böyle bir ortamda tüketim hızı da elbette arttı.

Şirketlerin kuruluş temellerinde, belirli hedefler ve ideolojik tutumlar vardır. Her şirketin kendine özgü bir yapısı ve kuralları vardır. Bu çerçevede değerlendirdiğimizde, dünyanın küresel bir köy haline gelmesi bir çok defa bizi tüketime hazır hale getiriyor. Bunun farklı kademeleri ve aşama sınıfları var. Böyle bir dünyada hem iş hayatınızda hem de özel hayatınızda bu hızlı değişimlere ayak uydurmak zorundasınız. Öncelikle konumuzdan devam etmek gerekirse, sosyal ve sanal platformların üzerimizdeki etkisinden bahsedebiliriz. Hayatın yoğun temposunda alışveriş yapmaya fırsatı olmayan ve çoğu zaman internet üzerinden sipariş yoluyla istediği ürüne kavuşan bir nesil haline geldik. Her şeyi ayağımıza kadar gelmesi önemli elbette. Bu bakımdan e-ticaret eğitimi almak gerçekten önemli bir gereklilik haline geldi diyebiliriz. Klasik bir pazarlama eğitimi dışında, e-ticaret eğitimi de yaşadığımız bu çağda çok önemli bir hal aldı. Fırsatları değerlendirmek adına kendimizi geliştirmek gerçekten önemli...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder